Náš systém prozradí, kdo si utírá zadek vašimi penězi!

Když máte na starosti jakýkoli budget, chcete vědět za co ho utrácíte. Tuplem to platí, když spravujete rozpočet celé kancelářské budovy. Dopátrat se za co platíte je ale v některých odvětvích překvapivě náročné.

Jedním odvětvím s takovou pověstí je úklid, konkrétně doplňování hygienických materiálů (toaleťák, mýdlo atd.). Úklidovka vám pošle fakturu za desítky tisíc a vy si jen říkáte „hm, u nás v budově asi chodí lidi hodně na záchod.“

Je to ale pravda?

V Kliru soukromí na toaletách respektujeme, nikoli však jde-li o vaše peníze!

Proto jsme 1.2. dali našemu týmu do ruky kromě mopů, košťat a luxů ještě jeden nástroj. Kliro Cleaning Data (děláme úklid, takže vymýšlení názvů pro systémy není naše nejsilnější stránka) je systém pro sběr dat o spotřebě hygienického materiálu.

Jak to funguje?

Jednoduše, uklízeč/ka musí při úklidu místnosti zadat objem doplněných prostředků. Když to neudělá, je to jako by danou místnost neuklízel/a vůbec. Data pak sdílíme s klientem, který vidí spotřebu hygienického materiálu až na úroveň místnosti.

Konečně se tak potvrdí podezření, že si Jarda z druhého patra už 2 roky nekupuje domů toaleťák!

Systém nám zlepšuje řízení logistiky, plánování úklidu a kontrolu práce. To vás ale nemusí vůbec zajímat, protože to, že pro vás firma dělá službu nejlépe jak v danou chvíli umí, je snad normální.